Časté dotazy

Jak mohu obnovit své heslo?

Neztraťte heslo admina, které získáte po změně výchozího hesla. Pokud je toto heslo ztraceno, přístup k datům v Aidian Connect na přístroji už nelze obnovit a aplikaci je nutné přeinstalovat.

Admin uživatel může změnit heslo lokálního uživatele pod záložkou "User list" v sekci "Settings". Uživatelé mohou rovněž měnit jejich vlastní hesla ve stejném menu. Aidian Connect vyžaduje heslo s minimálním početem různých typů znaků, avšak aby bylo šifrování aplikace účinné, uživatelé by vždy měli věnovat pozornost volbě hesla, které nelze snadno uhodnout.

Kde mohu získat aplikaci?

Pokud byla aplikace Aidian Connect nainstalována z obchodů Google Play nebo App Store, přejděte na stránku aplikace Aidian Connect ve Vašem obchodu s aplikacemi, a aktualizujte aplikaci na nejnovější verzi.

Pokud jste nainsatalovali Aidian Connect z Android souboru .apk, poskytovaného Vaším distributorem, požádejte distributora o novou aktualizovanou verzi souboru .apk a nainstalujte ji do Vašeho mobilního zařízení. Otevřete soubor .apk ve Vašem mobilním zařízení a postupujte podle instrukcí k aktualizaci Aidian Connect.

Jak se mohu přihlásit do aplikace?

Po prvním spuštění aplikace Aidian Connect budete přesměrováni na přihlašovací obrazovku.

  • Pro první přihlášení použijte výchozí uživatelské jméno "admin" s heslem "aidianconnectset".
  • Při prvním přihlášení jako admin uživatel budete požádáni o zadání jména zdravotnického zařízení poskytnutí seznamu lékařů, a volbu UI jazyka. Prosím mějte na paměti, že jméno zdravotnického zařízen lze zvolit pouze jednou.
  • Po přihlášení budete vyzváni ke změně výchozího hesla admina - díky tomu zvýšíte bezpečnost.
  • Neztraťte heslo admina, které získáte po změně výchozího hesla. Přístup k datům v Aidian Connect v zařízení již nemůže být obnoven a aplikaci je nutné přeinstalovat.
  • Abyste mohli pokračovat v používání aplikace, budete po přihlášení jako admin uživatel vyzváni k odsouhlasení dokumentů Licenční smlouvy s koncovým uživatelem (EULA) a Prohlášení o ochraně osobních údajů (Privacy Statement).

Jak propojit aplikaci a přístroj?

  • Vaše mobilní zařízení s aplikací Aidian Connect musí být připojeno ke stejné síti nebo Wi-Fi jako Váš QuikRead go Instrument.
  • Přejděte do sekce "Instruments". Pokud jste doposud neobdrželi data z žádného QuikRead go Instrument, objeví se upozornění se sdělením, že nebyly nalezeny žádné přístroje.
  • Pro přidání nového QuikRead go Instrument, stiskněte ikonu "Connect QuikRead go Instrument" pro zobrazení více informací o tom, jak přijímat data z QuikRead go Instrument.
    • Adresa LIS nebo IP adresa a číslo portu, se zobrazí v Aidian Connect. Vložte tyto data do nastavení LIS v přístroji QuikRead go Instrument.
  • Vyberte typ připojení: TCP/IP POCT1-A2 a použijte IP adresu a pole TCP portu pro informace z Aidian Connect.
    • Doporučené nastavení komunikačního intervalu je 1 minuta.

Mohu připojit k aplikaci více přístrojů?

Aplikace Aidian Connect je provozována na jedné lokální síti, což uživatelům aplikace poskytuje jediné rozhraní pro prezentaci dat z 1 nebo více přístrojů (1-10 přístrojů na jedno mobilní zařízení).

Mohu k přístroji připojit několik aplikací?

Ne, protože přenos POCT je povolen pouze pro jednu IP adresu . Různé aplikace mají různé IP adresy, což v QuikRead go Instrument nelze nakonfigurovat.

Je můj chytrý telefon podporován?

Aidian Connect je kompatibilní pouze s tabletem a mobilníh zařízeních s Androidem verze 7.0 nebo vyšší, nebo Apple tabletem a mobilních zařízeních s iOS verzí 11.0 nebo vyšší. Ujistěte se, že máte na Vašem zařízení správnou verzi operačního systému.

Je snadné najít dostupné funkce?

Přejděte na stránku nastavení (Settings) přes menu umístěné na levé straně.

Proč aplikaci nelze spustit?

Prosím ujistěte se, že máte v telefonu nainstalovanou nejnovější verzi aplikace. Pro více informací zkontrolujte návod k použití (IFU) nebo kontaktujte Vaši IT podporu.

Máte problémy s přihlášením s výchozími přihlašovacími údaji?

Zkontrolujte, že jsou přihlašovací jméno (admin) a heslo (aidianconnectset) zadány správně.

Koho kontaktovat ohledně problémů s aplikací?

Podporu Aidian App Support (app.support@aidian.eu).

Poskytujete trvalou podporu, údržbu, a aktualizace?

AJakákoliv chyba v aplikaci může být nahlášena na podporu Aidian App Support (app.support@aidian.eu). Aidian Connect je pravidelně udržovanou aplikací a bezpečnostní opravy jsou prováděny v nejkratší možné době. Nezapomeňte aktulizovat nejnovější verzi Aidian Connect. Aplikace může být aktualizována prostřednictvím instalace aktualizace ze stejného obchodu s aplikacemi, ze kterého byla stažena, nebo vyžádáním nového souboru s aplikací od Vašeho distributora Aidian.

Co dělat, pokud nové aktualizace nefungují tak, jak by měly?

Prosím kontaktujte administrátora Aidian Connect nebo podporu Aidian App.

Mám otázku, která zde není zmíněna

Kontaktujte podporu Aidian App Support (app.support@aidian.eu).